California: Parents Arrested for Keeping Autistic Son in Cage 'For Years'

silversarcasm:

My heart goes out to this boy, we are not animals and should not be treated as such, this is just horrifying

Virtually Famous quiz video: “You’re no slouch”

"Proud of Kevin McHale" trending worldwide

yay kevin did an amazing job!!!!!!!!!!!!!

that chris guy has an amazing accent

THE TORTOISE I’M SOBBING

"nsfw - or not safe for work, my favorite" kEVIN

tinawarriorprincess replied to your post: tinawarriorprincess replied to your po…

yeah, I get an oops message. damn america :P

aw :(

"I ❤ GLEE" IS A CATEGORY FUCKING HELL

fucking hell my wifi went out and i missed the second part of virtually famous and made it just in time for the second commecial i am so enraged

V O T E  Choice TV Female Scene Stealer - Naya Rivera 

My stream is shit and isn’t working

have you tried this one? it was sort of flaky at the beginning but it’s actually been holding up alright

this show is actually so freaking hilarious and i thought this was gonna be like hella weird british humor 

SO PROUD OF KEVIN BBY

are these clips even real

gbwythemes